En händelserik dag

Idag har det hänt en galen grej, såhär började den:
Jag var på sy slöjd sen skulle jag fixa lite med nålen och då råkade jag trampa på pidalen så att nålen gick rakt igenom mitt finger och jag bara drog bort fingret och då gick nålen av så att den satt fast i fingret...
Och då kom mamma till skolan och så åkte vi till Huddinge sjukhus där fick vi sitta i typ 2 timmar sen fick vi gå in till en doktor och där fick jag 2 bedövnings sprutor i fingret sen fick vi vänta typ 30 min för att bedövningen skulle hjälpa sen så kom doktorn in med massa verktyg och då vart jag as rädd han kom ju in med värsta tången och allt.
Mitt finger var som en stor ballong och jag kände ju typ inget såklart, sen drog han ut nålen och fast jag hade bedövning så kändes det ganska mycket.
Sen fick jag gå till apoteket för att hämta ut några tabletter mot infektion och blablablabla och nu sitter jag här framför fb och msn.
Här kommer en bild på mitt finger just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0