Har badat :)

Heej! ♥
efter maten fick pappa för sig att vi skulle cykla till gömman och bada så vi åkte först hem till mamma och hämtade min cykel sen åkte pappa hem och hämtade sin cykel så möttes vi i flempan och sen cyklade vi till gömman det kanske tog ungefär 25-30 min och det är typ 7 km dit så fram och tillbaka blir det ungefär 14 km så nu är jag i topp form hahah... Jag badade ialla fall i gömman det var jätte varmt typ 22 grader i vattnet :)
Nu sitter jag med pappa och Helen (pappas fru) vi ska ta ett litet kvälls mål så ni får ha en bra kväll så kanske  jag gör ett godnatt inlägg men om inte så får ni sova så gott och dröm om lilla mig ^^

 
 
    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0