SÄÄÄMSTA UPPDATERING!!!

Sorry för sämst uppdatering men som sagt är datan lite knasig men nu funkar den :D 
 
IGÅR:
Igår var jag på kräftskiva hos pappa och Helens kompisar, det var rätt trevligt vi var där vid 4 och kom hem vid 1 typ alla var ju rätt fulla ;) vi tog en taxi hem för aldrig att vi skulle cykla hem kl 1 :O heheh...
När vi kom hem gick jag och la mig direkt hade lite svårt att somna men tillslut somnade jag :P
Jag vaknade kl 1 idag :) åt lite frukost sen åkte vi och hämtade våra cyklar som vi lämnade igår, jag och pappa cyklade hem och Helen tog bilen med en cykel i. Resten av dagen har jag bara kollat tv, snart ska jag nog åka hem till mamma. Ska nog vara med Elin :) Hon ska hjälpa mig och sätta in mer reklam på min blogg :D :D :D

Men jag bloggar när jag kommer hem till mamma eller till Elin ;)

Ha en super bra kväll puss på er♥


Jag och min brosa på julafton för typ 3 år sen

Kommentarer
Postat av: My

Har du en snygg sommarbild du tagit i sommar?

Lägg in den som bidrag till min fototävling, med tema sommar.



Anmäl och läs mer här!

http://sick.blogg.se/2010/august/tavling-sommarbild.html

2010-08-15 @ 23:01:26
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0