Lista...

Lovar du att vara ärlig? Japp

Du heter: Fanny Mahne

Smeknamn: Fanny
Låt som när du är ledsen sörjer till? My heart will go on

Beroende av? Pengar

Vad behöver du just nu? Kissa...

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår

Brukar du skratta för dig själv? Jaa haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vad gör du? <3"

Var bor du? Flempan

Trivs du där? A typ

Äger du några converse? Yees
Sprit, cider, vin eller öl? Dricker inte

Vad har du för mobil? Sony Ericsson C905

Nästa mål i ditt liv? Hänga med i skolan :P

Hur svarar du i mobilen? Hallå? eller, Hej det är Fanny

Vem ringde du senast? Jennifer

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Kommer inte ihåg
Antal timmar sömn inatt? 11

Sov du ensam? Ja

Brukar du komma i tid? Ja

När mår du bra? När min nära mår bra :)

När blev du fotad senast? Idag

Hur känner du dig nu? Trött men glad

Vanligaste färg på dina kläder? Svart

Vad tycker du om fötter? Hatar fötter blää

Vad saknar du? Mina vänner

Favorit dryck på morgonen? Juice eller varm choklad

När brukar du oftast gå och lägga dig? olika. sent när det inte är skola

Är du blyg? För folk jag aldrig träffat förut ja.

Sysslar du med någon idrott? Japp, Fotboll

Tror du på kärlek vid första ögonastet? Japp

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? allt en tjej inte kan göra (?)

Är du nöjd med ditt liv? Aa

Vad är det värsta du vet? Lögner Falska vänner och kryp

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 100-200 kr kanske

Vad längtar du till? Nästa helg

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!

Vad är det finaste du fått? Mitt liv!

Om fem månader? Kanske ska pierca naveln

Om ett år? Går jag i 8:an

Du samlar på? Inget

Vem ringer du när du är ledsen? Ingen

Har du strumpor på dig nu?  Yees

Är det okej att gråta? Ja, såklart

När grät du senast? Kommer inte ihåg

Bär du glasögon eller linser? Nepp

Har du piercing? 3 hål i öronen

Vill du gifta dig? Ja

Vill du ha barn? Senare ja

Är du bra på att laga mat? ja typ

Är du flygrädd? Napp

Hur vig är du? Inte alls!

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys & Piggelin

Tror du på ett liv efter döden? näe men vill tro det

Bor dina föräldrar tillsammans? nope

Vilken ögonfärg har du: blåa

Röker du? Nej

Hur ofta tränar/motionerar du? 3 ggr i veckan

Vad är det viktigaste i livet? Att min familj och vänner mår bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0