KRÄFTOR!

Heellllu!
Efter jag hade laggt ut den där outfit bilden så bakade vi en kladdkaka den vart ganska misslyckad x) Sen målade jag jennifers naglar igen...
Efter dte så skulle jennifer hem men hon hade glömt sina nycklar hos elin så då gick vi dit och då skulle jag följa med elin och sola solarium och då ville typ Jennife också följa med så då åkte vi upp till flempan sen efter det åkte jennifer hem och så åkte jag och elin hem också så då gick jag hem och städade lite på mitt rum sen år jag mat sen frågade mamma om vi skulle hyra någon film till ikv och det ville jag så då åkte vi ner till fullersta och hyrde några filmer (kommer bild) Sen när vi kom hem åt vi kräftor asså jag ÄLSKAR kräftor xD  Aja och nu sitter jag bara i soffan och latar mig :P Bloggar mera senare PÖZZ





(gammal bild!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0