Hemma hos pappa nu :)

Heej! alla söta bloggläsare :D
Som sagt var ju jag och Elin i skärholmen...
Jag hittade lite grejer, 3 par trosor, en pyjamas och en almenacka till skolan.
Jag visar när jag kommer hem till mamma igen för grejerna är där.

Snart ska jag äta middag det bli revbensspjäll,potatis och sallad guuud va vad gott!!!! =)

Visst var det varmt idag jag höll på och dö på bussen asså busen var proppfull och det var bara 3 fönster öppna asså det var skiit varmt!!!

Jennifer har åkt till dalarna så jag kommer inte träffa henne på typ 1 vecka :'(
L♥ve y♥u Jennifer Leht♥
 
Ialla fall.... det kommer tyvärr inte bli några bilder idag eller imorgon för jag glömde USB sladden hemma hos mamma -.-'
Men det kommer bilder när jag kommer hem till mamma igen på söndag ;)

Men ni får ha en underbar kväll!!!
Så hörs vi kanske lite senare det beror på om datan funkar för den är lite cp.

Jag och Jennifer förra året *MINNEN* ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0