Hemma från stan

Heeelluuu!
Nu är jag hemma från stan som sagt :P
Vi kollade lite i affäreer och jag hittade tyvärr inget men Elin hittade en kofta på gina tricot.
Sen gick vi till Ung 08 och vi tåg en stämpel och ett armband sen vart det tråkigt och vi var trötta.
På vägen till tåget kom dte en tant sjungandes om Jesus och precis när hon hade gått förbi oss började hon skrika på andra och typ jaga dom asså hon har jagat Elin förut också så vi var fan skit rädda :S
Men vi hann precis med tåget, och bussen i visättra så nu är vi hemma igen, vi har inte ätit något så vi måste ta något att äta nu ;)
Så hörs vi senare igen puss puss♥





Eliin <3


Hahah jag :P





Fula jag -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0